en liten forstättning på igårs inlägg.....

läste idag att man utd började klaga på dommar insatsen över förlusten igår....men för helvete ja didier drogba stod offside än sen då....kikos mål var ju hands tyckte jag, för att inte snacka om att det var en ren turlig mål! jag trodde att det var de bort blåsta straffarna som de var suraver men det var inte pga det som de förlorade igår! hallå vi fick också straffar bort blåsta så ha ite det som en ursäkt.....alla vet att det inte är en ursäkt inlusiv sir alex ferguson....därför började han istället klaga på kavaliten på dommarna men kom igen det var ju därför de förlorde. Och han klagade över offside målet givetvis för han hade inget annat att klaga på.....

jag tror att Vidic + ferdinand var lite för mycket tränade på att försvara sig mot min baby att de chockades när de insåg att han inte fans med. Uniteds backlinje, hade helt enkelt grottat ner sig i hur man skulle handskas med Drogba, ställs plötsligt inte ens mot Drogba. hahha säger jag bara!  sorry man utd men vi var bättre och min älskling var strålande så er förlust gör mig inte ett dugg ledsen!!  vi måste faktiskt komma ihåg att didier
spelade med smärtor i buken och gjorde mål so good job honey!!

ville också visa en bild den här gången, värt att annmärka vidics super ledsena face och drogba som är hjälten i matchen!

The Chelsea players celebrate at the end of the Barclays Premier League match between Manchester United and Chelsea at Old Trafford on April 3, 2010 in Manchester, England.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0