glad eller ledsen?

ska man glädjas åt att vi totalt krossade ihjäl Stoke igår. eller vara ledsna för att didier kom två igår på utmärkelsen om premier leuges bästa spelare. jag tycker vi gör den första för...vi behöver ingen bekräftelse på att vår älskling är bäst! Sedan kan vi ju få vara lite besvkna över att en 7-0 match gjordes utan att min boo inte gjorde ett mål, trots att han hade spelat hela matchen igenom MÄRKLIGT faktisk!! hehe en rolig sak som jag där emot läste var att självaste vinnaren tyckte att didier helt klart var en värdig vinnnare ifall han hade vunnit igår kväll och det kan vi trösta oss med tycker jag....då har vi iaf fått en mini bekräftelse på att det inte är bara vi som tycker att han är bäst hajar ni???

vad mer ska jag berätta jo vi leder nu pl med ett påäng smat 8 i målskilland och bara två matcher kvar att spela...jag lääääääääängtar tills vi får se lap of honors bilderna på vår hjäääääälte och hans barn...för er som inte har sett bildrna från 2005 lap of honour så ska jag vi er de.... varsådoda!


men tänk så mycket som har hänt sdan dess?? han har faktiskt blivit pappa igen för fjärde gången åt kieran som föddes förra året (23 jan 2009)...och inga bilder har visats på den lilla diamantstenen så nu tycker jag att det är dags att få se honom med sin pappa och pl-trofeen. snacka om happy moments om det blev så skit vad jag längtar!!  och jag längtar också till VM herre gud det är nästan så att man blir tokig nu på slutet efter att ha väntat 4 år, men nu är det snart bara en månad kvar åååååååh, okej det är lite mer än sjukt tråkigt att sverige inte fixade att ta sig till vm men ändåå vi kan inte riktigt klaga då vi får se en sexig rumpa och tvättbräda sådant gillas ju!


Kommentarer
Postat av: Erika Abrahamsson

såå söta ungar! man vill äta upp de?! Äntligen någon som faktiskt ser upp till Chelsea målgöraren :) han får tyvärr inte lika mykt uppmärksamhet för allt bra han gör vilket är jätte synd! För han har ju bara goda egenskaper men ibland blir det lite fel då han också är en människa i grunden! men jätte fin blogg tjejen (jag antar att du är en tjej, för du skrev att du dräglade över drogbas bara bröst) eller killen!!

2010-05-03 @ 11:51:24
Postat av: aishamy

neej tyvärr jag delar inte med mig av de söta ungarna..hehe tack för att du håller med mig om att folk ger för lite uppmärksamhet om det som är bra som han gör :)....och jo jag äär n flicka som totalt blir virrig av att se didier naaaaken/ halv naken!!

2010-05-03 @ 16:24:53
URL: http://didierdrogba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0