Härligt härligt

chelsea är vidare till fa cup final!! Och Didier gjorde det han faktiskt brukar göra på just Wembley- nämligen mål. Tyvärr blev det inga 7-1 som veckan innan men en 3-0 match är ingenting att klaga över eller hur?! Det känns super bra att Drogba har börjat spela från start igen dock har han fortfarande inte genomgått sin ''lilla'' operation....ska jag vara helt ärlig så oroar jag mig för att det inte kanske kommer bli något vm spel för honom.  Hur som helst hoppas jag verkligen att om han behöver en opertion så gör han den nu, medans det är lite kvar till the world cups. För vm blir ju inte så angenäm att titta på utan vår baby eller hur?? HAN MÅSTE SPELA VM FÖR ELFENBENSKUSTEN, MIG och alla andra som ÄLSKAR HONOM, för annars har de inte så stor chans att vinna hallå vi måste ju faktiskt komma ihåg att de är med i dödensgrupp för andra gången i rad.   

Didier Drogba of Chelsea (far left) celebrates as he scores the opening goal during the FA Cup sponsored by E.ON Semi Final match between Aston Villa and Chelsea at Wembley Stadium on April 10, 2010 in London, England.



vet inte om ni ser drogba men det är personen lägst ut til vänster

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0