F**K YOU RIGHT BACK

Alla ni som har elaka åsikter, eller någon annan form av avsikt att vara oförskämda/taskiga/ fula i mun har jag bar en sak att säga (läs rubriken)! jag har tagit bort alla dumma kommentarer och kommer givetvis att forsätta med det...all rude comments about my hero are not accepted!  man blir bara så arg av all skit som skrivs som inte är sanna och det vill jag inte ha på min blogg bara så ni vet det nu!! och ja det var väl inte så smart av honom att stäplas som han gjorde på champions league men för helvete ingen av oss har rätt att döma honom för det så shut up!!!!

en sak till besök http://www.justinb.blogg.se den är väldigt bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0