världens sötaste intervju!

den är dock på franska men har översatt den åt er på svenska! så snäll är jag!

Lala: Det är han som hade ''kärlek vid första ögonkastet''.
Didier: Det är sant  jag skäms inte över att säga det, jag sprang efter henne efter att hängt....
Lala: Under minst 5 "år. 
Didier: Jag var väldigt romantisk. Du vet när en man vill ha en kvinna så gör han saker ...
Lala: När vi började träffas var det...
Didier: I januari, början av januari. Den 10 januari exakt, du ser jag har inte glömmt.
Lala: I februari på alla hjärtansdag, då jag faktiskt fortfarande bodde i Bretagne och han han var i Le Mans (franska städer), var det ändå 500 km.
Didier: Jag hade shuttle Le Mans-Vannes, tog jag tåget. Jag började känna de registeransvariga. Vi sa hej och de verifierade ännu mer min biljett. Jag åkte dit för att se henne och då hade jag henne min överraskning
Lala: Han sade till mig per telefon att han inte kunde komma eftersom han var tvungen att spela nästa dag. Men han kom, han bjöd mig till en restaurangen och allt. händelsen är något som betyder väldigt mycket för mig., jag har aldrig glömt det (händelsen) eftersom han hade med sig presenten till resturnagen som han hade gjort i ordning . Och när han inför alla gav mig det, hämmades jag. Jag ville inte öppna den, jag tog paketet, lade jag det i min väska och han tog upp det ur min väska,  han ville att jag skulle öppna det, sådär inför alla. "



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0