Guld Glädje!!!

Såg att jag fick flera hundra sidovisningar och Klick igår antar att ni väntade på att se bilderna!!
om ni vill så har jag också bilder på de andra chelsea spelana och deras ungar...lägg bara en kommentar vilken så ska jag lägga ut dem. och jag ber om ursäkt för att det dröjt men man måste vänta på att olika tidingar och bildagenter lägger ut bilder då de inte går att hitta på gooogle.



ääääääääntligen får vi lyfta på pl trofeen igen!! och ja jag vet att han blev lite förbannad över att inte få ta straffet men jag förstår honom hundra procent! folk har gjort det till en skit stor grej och nu är det över så släpp det okej!

ni som inte vet vad det handlar så ska jag berätta lite snabbt Inför sista omgången hade Didier Drogba gjort 26 mål i Premier League, lika många som Manchester Uniteds Wayne Rooney. därför sved det lite extra för Drogba när han inte fick slå den straff som Chelsea tilldelades efter en halvtimmes spel mot Wigan. Inget konsitgt med det so people get over it bara!

som jag har lovat ska jag visa er bliderna (de går ej  att hiiitta goooogle) från igår, Och ja vi fick se den lilla diamant stenen Keyran han är as söt jag lovar!  




För er som inte vet vem den lilla flickan på sista bilden är så är det hans dotter Iman!

lägger ut fler bilder senare när jag kommer tillbaka från skolan.....puss så lääänge


Kommentarer
Postat av: Sara farah

han ungar är så himla söta....får jag gifta mig med någon av de?? var lite generös!

2010-05-10 @ 12:33:06
Postat av: En tjock katt i en smal värld

Sv; Säker på det? ;)

2010-05-10 @ 21:59:27
URL: http://tjockkatt.webblogg.se/
Postat av: En tjock katt i en smal värld

Sv; Nä det vet jag faktiskt inte. :) Men jag gissar på att han har en koppling till fotboll? ;)



Jag syftade mer på att ingen människa är 100% av ett visst ursprung. Människorasen uppstod, tro det eller ej, inte i Sverige. ;)

2010-05-10 @ 22:44:21
URL: http://tjockkatt.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0