Pinsam konversation :S

här om dagen så hade jag ett snack angående drogba och på något sätt kom vi in på hans ungar. och då sa människan vi kan kalla honom för X
: att didier barn var svarta och inte en blandning av vit och svart
jag: varför skulle de vara halv vita? när hans fru är svart?
X: är det sant är hon MÖRK??
jag: ja hon är från Afrika har du inte sett i min blogg?
X: jag trodde det var hans syster!
jag: varför hadde du fått för dig det?
X: för de flesta rika svarta män hänger med vita kvinnor
Jag: Didier har varit gift med samma kvinna i över tio år och det är väl en smak sak vad för tjejer man gillar att dejta
X: nej men, vad jag menade var , Hur ofta ser man en rik vit man vara gift med en black woman liksom??
Jag: inte så ofta faktiskt
X: starkt av Drogba att göra sitt giftermål med en mörk kvinna officiellt.
Jag: vadå strakt av honom? skulle han ha skämst över sin fru eller? 
X: nej men kanske inte gjort det så öppet om du fattar vad jag menar? 
Jag: Jag tror Didier är STOLT över sin familj
X: hehe det kanske du har rätt i och för sig, men svarta män med pengar röv slickar vita brudar
Jag: nej men inte min didier han röv slickar bara Lalla hahaa
X: haha men seriöst han är verkligen annorlunda
Jag: Ja han är annorlunda...han är ingen wanna be vit eller otrogen som vissa för att få uppmärksamhet
X: jag måste faktislt få med ge att han är för bra för att vara en vanlig människa!
Jag: hihi det ät därför jag ÄLSKAR HONOM
X: synd att han inte vill bedra sin hustru för nu har du ingen chans att få till dej med honom
jag: hihi jag vet
X: sluta kåta dig upp på honom då
jag: det gör jag väl inte
X: det är däärför du älskar att få didier naken?:S
Jag: jag tycker han är snygg bara
X: håll käften du vill ha honom vilken tid på dygnet som helst
jag: nej, jag vill att han ska vara sin fru trogen
X: varför? då får u inte ligga med honom?
Jag: men jag vill inte ligga med honom för att, om han inte är sin fru trogen. Är han en skitstövel som inte fattar vilken lyx det är att ha samma partner i tusen år! dessutom skulle han ångra sig och leva olyckligt i resten av sitt liv!
X: och sedan skulle han placeras i samma kategori som vissa idioter!
jag: sluta dömma folk...du vet ingenting
X: jo jag vet att JT är en idiot som ligger med sina vänners flickor när han är gift
Jag: visst det var inget bra beteende men du vet fortfarande inget
X: allt jag behöver veta är att han hade samlag med sin vänns flickän/ ex flickvän
Jag: men du vet inte varför så håll din mun stängd ( känner hur irritationen stiger)
X: asså av vilka anledningar i världen finns det till att göra något sådant?
Jag: Fan vet väl inte du! (sedan stack jag)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0