seger paraden 2010 (dubbel segern)

jo jag vet att om ryktet som går runt angående att drogba hade haft på sig en rosa bh....och fasten det säger lite emot mig att lägga ut de bilderna så ska jag göra det....all just for you!...fråga mig inte vaför han har på sig det för jag har ingen aning och det är väl det som gör det lite oacceptabelt att han har på sig den. vi får se om vi får en bra anledning till att han hade på sig det där tills dess får vi vara låssas sura på honom...för det går ju inte att vara sur på honom på riktigt. fattar ni vad jag menar??


BILDERNA KOMMER IFRÅN © John Terry Forum
vi kan ju inte riktigt påstå att han är ful, visst han ser konstig ut. men han bjuder på sig själv! undrar dock vad hans barn kommer att säga efter att ha detta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0