En Drogba Alkolist?

HEJ!

Tänkte bara påpeka att jag INTE sitter framför datorn/ tv och stalkar Didier. Haha verkar som vissa människor har fått för sig det! Men Ja jag gillar att vara uppdaterad om hans liv (självklart då man faktiskt driver en hel blogg om honom) men jag gör det ett par gånger i veckan mest för att fördriva tiden, Men också för att jag är kär i honom (lol) Det finns sjukt mycket intressant om denna man :) För att inte prata om det spel han spelar också råkar bli samma som jag tycker om att titta på, på tal om att titta så är han ju ögongodis, man kan ju inte riktigt klaga på en vältränad rumpa och lår som man blir helt blown away utav. Men jag myser med mina vänner umgås med familjen och massa annat...så nu vet ni, jag har ett EGET LIV också Men en Drogba Alcoholic är jag nog allt xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0