Frustreradande!!!

Jag vet knappt vart jag ska börja, Jag är så arg idag!! Det började med ett glädje hopp när jag såg tottenham vinna över tvåan Arsenal, sen så kom chocken, den nya smällen för chelsea fick magen att vända sig. och bajs uniteds seger fick inte den att lugna ner sig heller. 

Först stryk med 0-3 hemma mot Sunderland. Nu 0-1 borta mot Birmingham. Maskinen Chelsea har blivit mänsklig.Lee Boywers mål blev matchens enda och Birmingham-målvakten Ben Foster storspelade.

– De hade kunnat hållla på i tio timmar, de hade aldrig gjort mål på karln, säger Viasats expert Ola Andersson. en kommentar som gör ont att höra. Sanningen gör ont and thats it.... men ändå lite väl elakt av honom att säga så där då vi faktiskt  tog över fullständigt. 40 minuter in hade Chelsea 14-1 i målchanser. Bland annat hade Drogba en nick i ribban - Ramires brände returen. Chelsea kunde, med lite tur, gjort både ett, två och tre mål, efter det snöpliga baklängesmålet


Precis som i förlustmatchen mot Sunderland verkade Ancelottis nykomponerade försvar inledningsvis darrigt. Alex var tillbaka, men Terry, som dras med en mystisk nervskada är borta på obestämd tid. Frank har dragit på sig en ny skada toppen, kunde han inte dragit på sig den precis innan vinter uppehållet och rebhaliterats för att vara återställd till nästa sesong?



ARGHHHH mest förbannad är jag över att blivit missförståd på jobbet so annoying!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0