Hoppas dess 50 frågor om mig säger vem jag är (tvivlar dock)

På senaste tiden har jag fått frågor om vem jag är, så nu ska jag besvara 50 ställda frågor av mina läsare. 

1.Vad/vem fick dig att skratta idag? Min bror.
2. Vad gjorde du 8.00 imorse? Låg och sov 
3. Vad gjorde du för 30 min sen? satt vid datan ;)
4. Vad hände dig 1993? No memories from that time.
5. Vem sa något till dig senast? kvinnan i hm butikentror jag, om inte msn och sms räknas :)
6. Tre ord varför du sist spydde? kommer inte ihåg?!??!
7. Vilken färg är din hårborste? svart
8. Vad köpte du sist? En kappa på Hm.
9. Vad fick du senast i present? pengar, parfym och tröja+ mer kläder och lite andra saker
10. Vilken färg är din dörr? grå hehehehehhe
11. Var förvarar du dina pengar? Lite här och där i mitt rum men också i spargrisen hihi
12. Hur var vädret igår? eh, haha, euh... typ... kallt?
13. Vart kramades du sist? i bussen i guess.
14. Vad ser du fram emot? dagen då Drogba inviger sjukhuset.
15. Vad är 15? Ett nummer...?
16. Vilken skostorlek har du? Åh olika, 33/34
17. Har du sett chelsea/drogba? yes I have, ingen match dock utan på en träning. Inte  lika kul men nåt iaf. Ska posta mina bilder därifrån nån dag :)
18. Är du över 25? nej
19. Pratar du mycket? yes I do lärarna får damp alla andra också :(
20. Kollar du på O.C.? blä, nej
21. Har ditt namn ett "x" i det? nej?
22. Känner du någon som heter Steve? nepp
23. Hittar du på egna ord? väldigt sällan
24. Har någon sagt något snällt till dig idag? nej...
25. Är du en typiskt svartsjuk person? Hm, nej :)
26. Vad har du för mobil? En Iphone4 för tillfället babyyy
27. Vem fick du sms av senast? min syster
28. Biter du på naglarna? Bad habbit but yes
29. Har du lockigt hår? hade innan jag duschade
30. Vilken konsert ska du på härnäst? ville gå på K'nans innan den blev nerlagd.
31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? vissel vissel
32. Hur många gånger har du svurit idag? räknar inte precis :D
33. Vilket ord/ vilken mening säger du ofta? aaw
34. Hur ska din dröm partner vara? eh som Didier han är ju perfekt lol.
35. Ska du jobba imorgon? nä, eller ja skola, eller?
36. Vem sa "jag älskar dig" till dig senast? Ingen för ingen älskar mig? :)
37. Vad borde du göra nu? hm, plugga maybe?.... 
38. Har du något smeknamn? Yes , Emmiiie, Aishamy, MrsDrogba wannabe and many more...
39. Sover du mycket? ja jag älskar det ;)
40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor? the social network
41. Vad ska du göra på lördag? Jobba
42. När var du ute sist? på väg hem från gallerian ca. 30 mins sedan.
43. Har du gråtit idag? nej
44. Är du en glad person? ja :)
45. Har du roligt nu? hm, lite. det är kul att besvara era frågor :)
46. Vad dricker du helst? pepsi m.alkohol Cosmopolitan 
47. Vem var du med sist? min familj 
48. Hur gammal är du? född 12 dec 1991
49. Vad heter du? Emma
50. Tycker du om någon just nu? mhm... ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0