If moments could last forever

Jag saknar glädje sprattlen i magen som spred sig den 9/5 2010 därför tog jag beslutet att försöka rewina that moment!

Chelsea vs Wigan - alla målen

1-0
Anelka 6'


2-0
Lampard 32'



3-0
Kalou 54'



4-0
Anelka 57'





5-0
Drogba 64'




6-0
Drogba 72'

 


7-0
 Drogba 84'
 (rykterna om att de spelar i ett band tsm är sanna)






8-0
A.Cole 90'



JT vad nu?


Varför så arg?


Okej! nu är jag förvirrad vi vann ju, nu ska man vara glad...elller?


- Jag hör dej inte....




hahaha vänta, han signalerade bara att festen kan börja!




-Jasså du sa festen kan börja



- Fan JA!


Dags för en serb att få glädje utspel


- Really can we start party now?



-Okey then come here Jt  and let me give you a kiss then..



- Du kommer inte undan Frank...


- Försök inte Didier, kom hit med dig


Den är fin eller hur?



Dags att lyfta up den då!



Ja nu vill alla bli fotograferade med trofen ensam
först ut John Terry





Flos tur...


Men någon har svår att släppa taget....



- Hej Flo where are you? jag vill ha trofeen nu



- Jag ser dig inte....Har du rymt iväg med den eller?


Im right here! (waves)


- oh there you are...stå precis så där så tar jag kort!


- Okey


fortsättning på invinduella kort med trofeen.








och tillsammans



med ungarna





















Franks lilla Champange problem!



gott gott


- nu är jag blöt och mätt



- det är heller inget kul och dricka själv!



- problem solved



- Hallå Drogba what are you up to? Nice try....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0